Letní knižní plány


Léto se neodvratitelně blíží, a i když o tom počasí ještě dostatečně nevypovídá, je potřeba si udělat nějaké ty knižní plány. Já si na svoje léto ještě nějakou dobu počkám, protože mě od něj dělí pondělní poslední zkouška z ekonomiky, ale snad se vše podaří tak, jak má a budu se moci do čtení s chutí pustit.
Protože budu celý jeden měsíc chodit na brigádu, omezila jsem své plány na 11 kousků, které bych opravdu chtěla zvládnout. Takže se na ně pojďme kouknout :) ..


Nejdříve tu mám poslední čtyři díly Zaklínače. Povídky už mám dávno za sebou a stejně tak i první dva díly ze série. A protože jsem toho poslední dobou ve škole měla opravdu hodně, na nějakou dobu jsem se od Zaklínače distancovala. Ale teď se na něj pěkně vrhnu a vám ho rozhodně doporučuji, ať už jste zastánci fantasy žánru nebo ne, Zaklínač toho má co nabídnout každému.


Letní zahrada je závěrečným dílem Měděného jezdce. Druhý díl jsem dočetla už před dlouhou dobu a po třetím jsem hned nesáhla z důvodů zhoršující se kvality. Pro mě jde série postupně dolů, což je škoda, protože první díl byl naprosto dech beroucí. Uvidíme, jak si povede Letní zahrada, třeba mě nakonec hodně překvapí.


K létu samozřejmě patří i nějaká ta romantika, a já jsem zvolila Lásku v Provenci. Knihy tohoto typu vyloženě nejsou mým šálkem kávy, ale vždy si řeknu, že je potřeba přečíst si i něco jiného, a nakonec se mi to vždy potvrdilo. Takže pro nadcházející léto to je Láska v Provenci. 


Je potřeba trochu zlepšit i angličtinu. Iron Queen je třetím dílem série Železná víla. Bohužel u nás vyšly pouze první dva díly, což mě neskutečně naštvalo. Když už se plánuje vydat celá série, tak ať se vydá komplet a ne, že se vydají jen dva díly a konec. Proto jsem částečně nucena dočíst zbytek v originále, no ale hlavní důvod je ten, že se mi první dva díly neskutečně líbily. 


Pak tu mám, dá se říct, dva historické kousky. Tři mušketýři jsou taková klasika a já si je chtěla vždy přečíst. Mám ráda téměř všechny filmové verze, takže je přirozené, že mě zajímá, jaká je ta knižní.
No a Hříchy rodu Borgiů jsem dostala od přítele. Jedná se o moji další závislost. Ať už to jsou angličtí Tudorovci či italští Borgiové, historie a vývoj významných rodů je prostě moje.


Tažení do Tearlingu je druhým dílem Královny Tearlignu, která si mi také dostala pod kůži. Na pokračování jsem upřímně zvědavá, a myslím, že tohle bude první kniha z mého letního knižního plánování. No řekněte, jde té krásné obálce odolat? Nemyslím si.


A posledním kouskem je Sherlock Holmes a jeho tři případy. Jde o dvojjazyčný text, někdy se mu také říká zrcadlový. Tuto knihu si chci přečíst hned ze dvou důvodů. Samozřejmě opět angličtina, ale na druhou stranu jsem před pár měsíci dočetla Psa Baskervillského, který se mi moc líbil.


Doufám, že stihnu přečíst všech 11 kousků, a když ne, tak si na ně udělám čas ještě v září.

A co vy a vaše plány? Pochlubte se, co budete v létě číst? :)


19 komentářů:

  1. Držím palce pri plnení týchto plánov! :-) Zaklínač je určite skvelá voľba, ja by som mala konečne dočítať posledný diel :D Je super, že sa vrhneš aj na anglické knihy, SH by som si tiež rada prečítala. Teším sa čo povieš na Troch mušketieroch, dúfam, že sa ti budú páčiť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem mu podlehla, není divu, jde o skvělý příběh :)

      Vymazat
  2. To je hodně knih a zajímavých. Já žádný seznam na léto nemám, prostě co stihnu to stihnu, asi podle toho o kolik se mi rozšíří, podle seznamu, á knihovna. Pěkné počtení.

    OdpovědětVymazat
  3. Spousta knížek! Tak ať se podaří stihnout vše podle plánu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé knihy sis vybrala! I já v současné době připravuji seznam knih, které si plánuji přečíst v létě :-) Rozhodně mezi mé knihy bude patřit Měděný jezdec :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Samé krásné knihy jsi si naplánovala přečíst. Tak ať se ti pěkně čtou a hlavně ať se líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektně vyvážená porce romantiky, napětí, fantasy...zkrátka radost pohledět, snad se ti knihy podaří přečíst a já se budu moc a moc těšit na všechny dojmy a recenze :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, myslím, že jsem letos vybrala dobré kousky, moc se na ně těším :)

      Vymazat
  7. Mnozí mi říkají, že když čtu fantasy knihy a ještě k tomu s nádechem romantiky, tak prý jsem malé děcko, které pořádně nedospělo. Ale já nechci dospět!!! :D Po shlédnutí filmu Nádherné bytosti jsem se rozhodl přečíst další díly, prostě fantasy je nej :)
    Jinak budu číst cokoliv, co najdu, ničemu se nebráním, jenom doufám, že mě brigáda nebude omezovat více jak chci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsou malá děcka téměř všichni, a souhlasím s tebou, je na tom něco skvělého :D

      Vymazat
  8. Krásný výběr :) Přeji hodně štěstí ke zkoušce a pak spoustu času na klidné čtení :) Držím palce, měj se :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná nálož. Plánování letního čtení je důležité :) Taky už mám naplánováno i když o dost méně než ty :)

    BLUDIČKA VEČERNICE

    OdpovědětVymazat
  10. Z tvých knižních plánů jsem nic nečetla, ale chystám se na Královnu Tearlignu. :) Ať se ti povede své plány naplnit, užij si čtení. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vybrala sis vážně zajímavé knihy :) Většinu z nich si mám také v plány přečíst... někdy. Snad je všechny stihneš přelouskat :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné knížky. :) Já se v létě chystám na Měděného jezdce, tak doufám, že se mi bude líbit stejně jako tobě. :)

    OdpovědětVymazat

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.