Pár slov úvodem?


Všechny vás vítám na blogu Bookish Dream :)

Tyhle úvodní články jsou hrozné, nikdy nevím, co přesně napsat.
Ale asi začnu pěkně od začátku. Mnozí z vás už mě určitě znají, protože v blogerské sféře se nepohybuji chvilku, ale už celých pět let. Takže si nejsem jistá, jestli je Pár slov úvodem zrovna vhodný název tohoto počinu, ale je pravdou, že pro nový blog se rozhodně hodí.

Pět let jsem blogovala na doméně blog.cz, začínala jsem v šestnácti, vlastně už i dřív, ale mé první blogerské pokusy nestály za nic, no jo, už jsem si to prostě musela přiznat. Po tuto dobu jsem vedla blog, který se tematicky zaměřoval na Tolkiena a jeho tvorbu. Po třech letech blogování jsem začala směřovat i ke knižním recenzím, různým knižním novinkám, tagům, projektům a unboxingům. Od té doby mě to nepustilo, ale pochopila jsem, že na Světu Středozemě není pro vše místo.

Blogu.cz jsem se držela opravdu dlouhou dobu, ale nakonec jsem si řekla, že bych mohla zkusit i něco jiného. A tady jsem. Nějakou dobu mi trvalo než jsem vše pochopila, dobře byla to dlouhá doba :D ... Ale zjištění, že blogspot je mnohem lepší než blog.cz, mě do jisté míry uspokojilo (aspoň jsem to vše nedělala jen tak pro nic za nic, že?).

Každopádně se tu chystám usadit na trvalo (zatím). A těším se, co vše mi to přinese, těším se na vás, na nové články, recenze a knihy.

Děkuji všem za podporu!




7 komentářů:

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.