Letní knižní soutěž

Zdravím všechny knihomoly,
prázdniny se pomalu ale jistě blíží ke konci. Tak proč si je nezpříjemnit ještě nějakou soutěží? Tohle je oficiálně první soutěž poté, co jsem se rozhodla přemístit svůj blog z blogu.cz na službu blogger. Ještě tu nejsem ani tři měsíce a návštěvnost už překročila hranici 10.000, což je pro mě stále tak trochu neuvěřitelné. Nicméně i proto jsem se rozhodla uspořádat tuto soutěž. Jako poděkování za to, že můj blog navštěvujete a zanecháváte po sobě komentáře. Děkuji vám za vaši podporu a doufám, že tohle číslo bude jen nadále růst.

No, ale teď už k samotné soutěži. Nejdříve jsem do soutěže chtěla dát pouze jednu knihu z žánru fantasy, ale pak jsem si řekla, že ne každý tomuto žánru holduje, tak jsem přidala ještě jednu, a vy tak budete mít na výběr. A o co tedy jdeme soutěžit?


1. Mona Lisa - Carson Morton
2. Král orků - R. A. Salvatore 

Pravidla:
 - Soutěž probíhá v termínu od 25.8. 2016 - 10.9. 2016
 - Odpovědět na všechny povinné otázky v soutěžním formuláři 
 - Účastnit se mohou lidé jak s českou, tak i se slovenskou doručovací adresou
 - Každý se může zúčastnit pouze jednou
 - Je možné získat vstupy navíc, ale není to podmínkou účasti 
 - výherce bude po skončení soutěže vylosován, kontaktován a bude mít 72 hodin na odpověď 

To je po organizační stránce všechno. Přeji vám hodně štěstí a těším se na vaše originální odpovědi.

SOUTĚŽNÍ FORMULÁŘ


4 komentáře:

  1. Ehm, tohle jsem nečekala, ale jsem ráda, že pořádáš něco, jako je soutěž! :) Každopádně jsem se zapojila tak doufám, že tě mé odpovědi dostanou.. :D A budu doufat! ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulace k takovému číslu. Jen tak dál. Já mám tvůj blog ráda a stále budu navštěvovat.
    Katy

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé súťaž to ja rada :D I keď šanca asi nie je veľká, ale rada sa zúčastním :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím je účast docela hojná, třeba se poštěstí :)

      Vymazat

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.