Vyhodnocení letní knižní soutěže

Všechny vás opět zdravím,
ještě včera jste se mohli zúčastnit Letní knižní soutěže, kterou jsem uspořádala, protože můj blog překročil první velký milník, co se týče návštěvnosti. Tento blog funguje tři měsíce a už vás tu bylo přes 10.000, což je alespoň pro mě skvělé číslo. Každopádně během doby, kdy soutěž probíhala se tento počet navýšil téměř na 12.000, takže vám opět děkuji. Jste naprosto skvělí. Díky za každý komentář, každé přečtení jednotlivých článků. I když mezi vámi bloguji už skoro šestým rokem, za ty tři měsíce jsem zjistila, že blogspot mi toho dává mnohem víc než kdy blog.cz mohl.

Teď už k samotné soutěži. Opět je na místě poděkování za hojnou účast, ale hlavně za vaše skvělé odpovědi. Jde vidět, že představivost vám vůbec nechybí a některé odpovědi bylo radost číst. Ale vítězovou mohou být bohužel jen dva, i když bych ráda obdarovala více z vás.Takže se pojďme podívat, kam poputují tyhle dvě knihy :)



Monu Lisu vyhrává Kateřina Zezulová


Krále orků vyhrává ChristenChri


Výhercům gratuluji a odeslala jsem jim emaily, takže doufám, že se co nejdříve ozvou, abych jim výhry mohla zaslat. A vy, co jste nevyhráli, nezoufejte, protože brzy přijde další soutěž, ve které budete mít šanci.


6 komentářů:

  1. E-mail jsem si už přečetla a odepsala na něj! :) A jsem hrozně ráda, že jsem měla možnost se zúčastnit.. :) Děkuji! ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji už :))mám moc radost :) Katy

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji ti k úspěchům s blogem, stejně jako i výhercům k pěkným cenám :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  4. také se přidávám ke gratulaci vítězům :)

    OdpovědětVymazat

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.