Vyhodnocení vánoční soutěže


Zdravím knihomolové,
ještě včera jste měli možnost zúčastnit se vánoční soutěže o Shannarův meč a knihomolské i neknihomolské drobnosti. Úvodem bych chtěla poděkovat všem zúčastněným. Vůbec jsem nečekala, že se vás zapojí tolik, udělali jste mi tím obrovskou radost, a já doufám, že teď udělám radost někomu z vás. 
Vaše odpovědi na vánoční otázky byly skvělé, originální a dobře jsem se u nich pobavila, což bylo jedním z účelů této soutěže. Pokud se chcete podívat na odpovědi ostatní soutěžících, neváhejte tak udělat zde. Nicméně vyhrát může pouze jeden, a tím jedním se v této soutěži stává...

Katie Horal 


Katie velice gratuluji a budu ji kontaktovat prostřednictvím e-mailu. No a vy si zatím můžete přečíst odpovědi na otázky od samotné výherkyně.

S jakou knižní postavou bys pekl/a vánoční cukroví a proč?
- Asi s Hermionou, protože by všechnu práci udělala za mě a ještě bych se dozvěděla spoustu nových informací :D

Kterého autora bys pozval/a na štědrovečerní večeři a proč?
- George R. R. Martina a proč? Protože chci vědět úplně všechno, co se týká Her o trůny. A obzvláště ohledně Johna Snowa!

Jaký dárek bys koupil/a své nejméně oblíbené postavě a proč?
- Voldemortovi bych koupila gumový nos, abych ho naštvala :D :D

Jakou knihu bys četl/a nejraději na Vánoce a proč?
- Určitě nějakou knihu s vánoční tématikou. Teď mě napadá třeba kniha "Sněží, sněží" :)

6 komentářů:

  1. Moc děkuji! A na mail už jsem odpověděla! Jsem šťastná jako blecha! 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, knihu odešlu během dalšího týdne :) A doufám, že se bude líbit.

      Vymazat
  2. Gratuluji! Ten gumový nos pro Voldyh je super! To jsi mě dostala. XD
    Tato kniha mi není souzená. :o)) Už třetí soutěž o ni a štěstí mi nepřálo a když jsem si pro ni šla do knihkupectví, tak už byla vyprodaná. XD Tak tomu říkám pech. Myslím, že ji pustím z háčku, možná si mě někdy najde sama a vyskočí na mě z regálu. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná ti není souzená teď, tak to nech náhodě. Jednou půjdeš a najednou ti spadne do náruče, a bude to ještě lepší pocit, protože to bude nečekané :)

      Vymazat
  3. Vítězce určitě gratuluji! :) A upřimně jsem ráda, že nejsem tím vítězem á protože knihu jsem si před pár dny pořídila, a opravdu nevím, co bych dělala se dvěma stejnými knihami, ale asi bych jí někomu darovala.. ;))

    OdpovědětVymazat

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.