ZAZA zápisníky


Sháníte šikovné zápisníky, do kterých byste si zaznamenávali přečtené knihy a jejich hodnocení či zajímavé myšlenky? Nevyhovují vám různé elektronické databáze a raději si vše zaznamenáváte, jak se říká "postaru" na papír? Tak to určitě rádi uslyšíte o ZAZA zápisnících, které jsou vyráběny právě pro tyto účely. 
ZAZA zápisníky jsou vlastnoručně vyráběné knižní deníky, které skvěle poslouží jak čtenářům, tak blogerům a třeba i školákům. Jsou skladné a vlezou se téměř do každé kabelky, takže není problém mít nějaký zápisník vždy po ruce.


Na první pohled se může zdát, že jsou opravdu hodně malé, od čehož se odvíjí i otázka, kolik se toho do nich vleze. V tomto ohledu mají zápisníky oproti internetovým databázím jistou nevýhodu, a to, že jsou prostorově omezené.
Samozřejmě záleží na typu zápisníku a také účelu. A vybírat je opravdu z čeho. Pokud preferujete čisté stránky, které budete plnit podle vlastní fantazie a představivosti, můžete sáhnout po mini zápisnících. Knihomoly ale jisto jistě potěší knižní deníky, které slouží k zaznamenání přečtených knih a hodnocení. 
Snad nejpovedenějším zápisníkem je ten na knižní výzvu, který má kapacitu sta knih a kromě toho nabízí i závěrečné zhodnocení. 



ZAZA zápisníky jsou výbornými pomocníky při četbě knih. Pokud si myšlenky během čtení raději zapisujete na papír než do mobilů či tabletů, směle do nich. Vybere si určitě každý a cenově vás také rozhodně nezruinují.

Pokud máte o nějaký zápisník zájem, určitě se podívejte na oficiální stránky ZAZA zápisníky




12 komentářů:

  1. Zápisníčky jsou super, moc se těším, až je od Nového roku začnu používat :) Já mám vedle knižní výzvy ještě i bloggerský, ale vejde se do něj jenom asi sedm recenzí, tak si ho šetřím na cesty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zápisníky jsou fakt skvělé, mě hodně těší, s jakou láskou a pečlivostí se vyrábějí :)

      Vymazat
  2. O těchhle šikovných věcičkách jsme už slyšela, ale vůbec jsem netušila, že se vyloženě nějak jmenují. Já mám ráda věci po starém, alespoň co se týče deníkovských záležitostí, nicméně z hlediska knih je (především kvůli kapacitě) pro mě zatím přece jen pohodlnější internet :)

    Lory Humble × TICHÝ ODPOR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom obdobně, sice mám ráda starší věci, ale vše píšu do počítače. Ale mám ráda to kouzlo a proces deníčkových zápisků :)

      Vymazat
  3. Paráda, vypadají velice zajímavě a tuším, že nějaký zápisník obdržím ze soutěže :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, v balíčku jsou hned dva a doufám, že se budou líbit. Chvíli mi trvalo, než jsem se k odeslání dostala, ale výhra je už na cestě a snad se bude líbit a přijde v pořádku :)

      Vymazat
  4. Tieto zápisníky som už videla na facebooku a sú naozaj veľmi pekné :-) škoda len, že poštovné na Slovensko je také nemožne vysoké :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To poštovné je opravdu neuvěřitelné. Minulý měsíc jsem posílala pánovi knihu z bazaru na Slovensko. Ta knížka byla fakt malinká a útlá a poštovné bylo skoro 150 Kč. Nehledě na to, že mi platil předem na účet, a protože to byla transakce ze zahraničí, tak mi ještě v bance odečetli 100 Kč :D

      Vymazat
  5. tak toto je vec, ktoru potrebujem! :)) mam milion zapisníkov, kde si pisem veci z kniziek, ktoré sa mi pacia a nechcem na ne zabudnúť a toto je riesenie, ako to mat vsetko pohormade. akurat ich potrebujem 10x vacsie :D

    http://www.petitejardin.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Ten pocit znám :D Já používám všelijaké lepící papírky, a když chci něco dohledat, tak to je pak na pěknou dobu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já si to píši do sešitu se sovičkou, ted co mám blog, ale jen číslo knihy a název a počet stránek. Pak jsem to psala i do pc, ale nemá to moc smysl. Toto by bylo ideální!
    Katy

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou krásné věcičky :). Nikdy jsem nic podobného nepoužívala, když hodlám psát recenzi na knihu, určité věci si poznamenávám v hlavě. Maximálně se dokopu k tomu, abych si před vytvořením článku zhruba uspořádala, co v něm chci zmínit...

    OdpovědětVymazat

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.