Recenze - The Essence of the Night Court

Zdravím knihomolové,
dnes tu pro Vás sice mám recenzi, ale na úplně něco jiného než knihu. Ono to naštěstí s knihami dost souvisí, takže, proč ne? Šílenství okolo Sarah J. Maas je snad už celosvětovou záležitostí. Tato autorka bourá příčky v oblasti YA literatury a je nesmírně oblíbená. Na vydání jejich knih se vždy netrpělivě čeká. Poslední dobou jsou velkým hitem i svíčky, které jsou knihami inspirované. Mnohým z Vás tu nemusím představovat Markétu z blogu Quacker's Messy Life, která knihomolské svíčky také vyrábí, a která byla tak hodná a ochotná, že vyhověla nám, českým fanouškům, blogerům či jen čtenářům a zaslala nám svíčky za české poštovné. No, ale teď už k jádru pudla, k limitovanému boxu, inspirovanému sérií A Court of Thorns and Roses. 

Box The Essence of the Night Court obsahuje čtyři svíčky:
  • Velaris - The City of Starlight
  • Starfall - The Court of Dreams
  • High Lord of the Night Court
  • High Lady of the Night Court

A kromě toho, že skvěle vypadají, také skvěle voní. Každá je samozřejmě jiná, co do barev zdobení, to do kombinace vůní. Předem mohu říct, že jsem se na tyto svíčky opravdu hodně těšila, a to už z několika důvodů. Jednalo se o moji první zkušenost s knižními svíčkami, ACOTAR je jednou z mých opravdu zamilovaných sérií a vidíte ty svíčky? To už asi mluví za vše. A jsem nakonec ráda, že moje první zkušenost se svíčkami dopadla nad očekávání.

Velaris

Mojí nejoblíbenější vůní se okamžitě stala svíčka Velaris. Miluji vůni vanilky, takže jsem si musela zamilovat i tuto vůni, protože vanilka je tu jednou z hlavních složek. Velaris představuje silnou, sladkou vůni. No a kromě vanilky je součástí i orchidej a měkké dřevo. Takže Velaris jako svíčka naprosto obstála. Mohla bych ji čuchat pořád :D

Starfall

Trochu obavu jsem měla ze svíčky Starfall, protože voní především po eukalyptu a mátě. No a to jsou vůně, které vůbec nemusím, které nevyhledávám. Ale nakonec byla tato svíčka největším překvapením, protože to, co jsem si myslela, že mi vůbec vonět nebude, mi nakonec neskutečně voní. Ten eukalyptus v kombinaci s mátou je tak jemný a příjemný. Není to nic agresivního, je spíše osvěžující.

High Lady of the Night Court

Zklamáním nebyla ani High Lady, ze které cítím ovoce v kombinaci s jasmínem. Jasmín se pak nachází i ve svíčce poslední - High Lord, takže jsou tematicky skvěle propojené. Feyre je mojí druhou nejoblíbenější svíčkou z boxu, jak už jsem jednou řekla, sladké vůně mohu, a Feyre je prostě taková. 
BTW: Rozhodně si dejte pozor, abyste šikovně jako já, omylem nestrčili ruku do svíčky, protože pak budete mít třpytky opravdu všude :D.

High Lord of the Night Court

No a poslední místo patří Rhysandrovi. Nejméně oblíbená svíčka z boxu, ale když to tak po sobě čtu, nezní to tak, jak by mělo. Všechny svíčky z boxu voní skvěle, ale jedna prostě méně oblíbená být musí a tentokrát padl černý Petr na High Lorda. Vůni Rhysanda bych pravděpodobně trochu přirovnala k vůni aviváže. Je to silná vůně, dobře zapamatovatelná.

Box The Essence of the Night Court byl limitovanou záležitostí. Bylo vyrobeno 23 boxů. Nicméně pokud jste si svůj box koupit nestihli, zkuste se podívat na Etsy Quacker Candle, kde najdete další různé svíčky i tyto svíčky z boxu ve skle.


No a já jsem ráda, že moje první zkušenost se svíčkami dopadla nad míru dobře a Vám je doporučuji, nejenže skvěle voní (voní dokonce i přes obal!), ale i po zapálení docela rychle provoní místnost. Kromě boxu jsem si koupila ještě další dvě svíčky, o kterých se dříve nebo později také zmíním. A pro fanoušky Tolkiena pouze řeknu, že jedna z nich je z jeho světa.


Mějte se hezky a pokud máte nějakou zkušenost s knižními svíčkami, určitě mi dejte vědět do komentářů :) ..


14 komentářů:

  1. Páni,wow tak ty by se mi libily. :):)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ty nejdou jinak než se líbit :) :D

      Vymazat
  2. Tak to je nádhera! Já bych byl ajedině pro tu mátu a eukalyptus, na sladké totiž vůbec nejsem. Myslím tím sladké vůně :D Takže už vím, do čeho půjdu já :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta máta a eukalyptus jsou opravdu skvělé, vůbec jsem nečekala, že mě zrovna tahle svíčka tak překvapí :)

      Vymazat
  3. Sviečky vyzerajú krásne, design je skvele zvolený a nepochybujem, že ich vône sú rovnako skvelé. Navyše na fotkách sú krásne fotogenické, hlavne n ainstagrame výdam podobné sviečky často a ku knihám kráne a tematicky pasujú :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno důležité jsi vlastně řekla :D .. Už se těším, až bude podzim a já se pořádně pustím do pálení těchto krásek :)

      Vymazat
  4. Ty jsou naprosto úžasné, hned má člověk chuť si je zapálit a jít si číst. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jee, to je paráda! Já bych si je koupila už jen proto, že jsem zamilovaná do ACOTARu. Naprosto jsem propadla Rhysovu kouzlu. Užij si svíčky a děkuji za inspiraci ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to byl můj důvod, tohle je must-have <3

      Vymazat
  6. Nádhera :) Svíčky jsou krásné, vypadají moc hezky a škoda že se k nim takhle přes počítač nedá přivonět :) Ach jo, musím je mít taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby to šlo :D Ale voní naprosto parádně :)

      Vymazat
  7. Já s knihomolskými svíčkami žádné zkušenosti nemám, ale vypadají vážně krásně (už proto, že Sarah J. Maas úplně žeru) a naprosto ti věřím, že i krásně voní :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je také moje první zkušenost a doufám, že ne poslední <3

      Vymazat

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.