Bradavický tag


Na tento Bradavický Tag jsem narazila na blogu http://pisupovidky.blog.cz/. Nikdy jsem na podobné věci moc nebyla, ale vzhledem k událostem minulých dnů, mé vzrůstající vášni k Harry Potterovi a faktu, že blog potřebuje trochu něčeho jiného, jsem se rozhodla vyplnit téměř 30 otázek, týkajících se všem velmi známého kouzelného světa + v článku můžete najít i několik mých vlastních fotek.

1. Do které koleje bys patřila?
Asi vás moje volba vůbec nepřekvapí, ale sama bych si vybrala Nebelvír. Ze všech kolejí je mi nejsympatičtější, Zmijozel u mě nikdy nepřicházel v úvahu. Možná bych ještě přemýšlela nad Havraspárem.

2. Kdyby ti Moudrý klobouk nabídl místo v jiné koleji, kterou jsi předtím nebrala v úvahu, řídila by ses jeho radou, nebo by sis vybrala kolej podle sebe?
Samozřejmě bych Moudrý klobouk vyslechla, ale nakonec bych si asi stejně vybrala sama, podle sebe.

3. Jaké zvíře by sis vzala do školy?
Fůů. Asi bych chvíli přemýšlela nad kočkou. Ale nakonec bych asi zvolila sovu.

4. Jaké je jádro tvé hůlky?
Hůlka si vybírá kouzelníka, takže je to něco, co bych rozhodně nemohla ovlivnit. Kdybych si však měla vybrat sama za sebe, asi by to bylo ocasní pero ptáka fénixe.

5. Byla bys součástí Famfrpálového týmu?
Já jsem pro každou zábavu, ale famfrpál je věc, která mě na Bradavicích vůbec nepřesvědčila. Ne, že bych ho neměla ráda, ale raději bych fandila z tribun, než se hnala ve vysoké výšce za potlouky či zlatonkou :D

6. Pojedeš během prázdnin domů?
Pojedu, ale ne vždy. Bradavice jsou o prázdninách stejně kouzelným místem. A když si vzpomenu na vánoční výzdobu, atmosféru, určitě je to něco, co by chtěl zažít každý student Bradavic.

7. Byla bys součástí nějaké organizace?
Pokud by se nějaká vhodná objevila, tak ano.

8. Myslíš, že bys měla kamarády i v jiných kolejích?
Doufám, že ano.

9. Co si zabalíš do školy?
Knihy, knihy a zase knihy. I když, v Bradavicích je velká knihovna, takže beru zpět. Zabalila bych si všechny povinné věci do školy, oblečení a možná i nějaký talisman :D

10. Zvážila bys studium na jiné kouzelnické škole?
Protože známý výběr není až tak velký a lukrativní, myslím, že Bradavice jsou správnou volbou.


11. Mohla bys být prefektem?
Jednoznačně ne! Moc povinností a zodpovědnosti. Možná by se ze mě stal i hnido pych, takže určitě ne!

12. Byla bys z čistokrevné rodiny, nebo z mudlovské?
Na tom by mi nezáleželo.

13. Do jakých obchodů bys určitě zašla v Prasinkách?
Postupně určitě do všech!

14. Podporovala bys famfrpálový tým své koleje?
Ano :)

15. Dostávala bys hodně dopisů z domova?
Ze začátku určitě ano, ale pak by se to ustálilo.



 16. Jaká část hradu by byla tvá nejoblíbenější?
Knihovna, překvapivě, ale také hodovní síň! :D

17. Byla bys fanouškem kouzelnické hudby?
Opravdu zapeklitá otázka. Hodně to záleží na žánru, ale opravdu si moc nedokážu představit kouzelnickou hudbu.

18. Prozkoumala bys celý hrad, i kdybys věděla, že se dostaneš do problémů?
Ano.

19. Jak často bys chodila do knihovny?
Trávila bych tam čas opravdu hodně, ale nic se nemá přehánět.

20. Kdybys byla z čistokrevné rodiny, zajímala by tě mudlovská literatura?
Proč ne?


 21. Preferovala bys ohnivou whisky nebo máslový ležák?
Chtěla bych ochutnat obojí, ale asi by to byl spíš máslový ležák, který bych si raději dala.

22. Jaká čarodějnická sladkost by byla tvá nejoblíbenější?
Bertíkovy fazolky! :D

23. Sbírala bys karty z čokoládových žabek?
Ze začátku určitě ano, ale jak se znám, za chvíli by mě tato zábava přešla.

24. Jaký famfrpálový tým, kromě tvého kolejního, bys podporovala?
Havraspárský.

25. Jakou podobu by na sebe vzal tvůj bubák?
Nejvíce ze všeho se asi bojím neúspěchu, který může mít různé formy, ale pokud by se mělo jednat o hmatatelnou věc, tak nějaký hmyz.


26. Viděla bys testrály?
Ne

27. Zvažovala bys kariéru profesora v Bradavicích po dokončení školy?
Učitelství mě nikdy nelákalo, takže kariéra učitele by to rozhodně nebyla. Ale v Bradavicích bych určitě chtěla zůstat.

28. Jak by vypadal tvůj Patronus?
Vlk.


zdroj obrázku: harrypotter.wikia.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.