Dnes doporučuji 7


Zdravím všechny čtenáře,
dnes jsem tu trochu (hodně) opožděně s knižním doporučením. Tuto knihu jsem četla asi před rokem a pořád si vzpomínám, jak jsem z ní byla nadšená. Nemohla jsem ji prakticky dát z ruky, dokud jsem jí nedočetla. Ale to už stačí. Pojďme se podívat na klady a zápory Mrs. Poe.


+


 - kombinace životopisu a fikce
 - příběh založený na skutečně žijících historických osobách
 - skvěle vykreslené prostředí 19. století
 - vyvíjející se a zakázaná láska
 - prvky tajemna, strachu a napětí 
 - příběh má spád
 - kniha poukazuje na rozdíly mezi ženou a mužem v tehdejší společnosti
 - čtivý styl psaní
 - trefné dialogy
 - skvěle vykreslené postavy
 - obálka

-

- kniha je z velké části fikcí, což nemusí vyhovovat každému

"... a má duše z toho stínu, jímž mne navždy uhrane, nevzchopí se - víckrát ne."
(Havran, E. A. Poe)


A o čem že to je?
Zakázaná láska k autorovi Havrana a jiných hrůzných příběhů může být nebezpečná...
Píše se rok 1845. Edgar Allan Poe, autor Havrana a jiných temných básní i strašidelných příběhů, je hvězdou newyorské společnosti. A zatímco New York, posedlý vším senzačním, se zamiloval do něho, slavný spisovatel propadl zničující lásce k nesmělé básnířce Frances Osgoodové. Bohužel je však ženat, se svou vlastní sestřenicí, Frances je zase vdaná za malíře, zaneprázdněného věčnými milostnými aférami. (anotace převzata z Metafora.cz)

7 komentářů:

  1. Wau, knihu neznám ale Egárka ,,miluju" .
    Díky za tip!
    Katy

    OdpovědětVymazat
  2. o tomhle už jsem někde slyšela, ale nemůžu si vybavit kde.....Tenkrát jsem jí sháněla celkem dlouho u nás v knihovně a na tak dlouho byla zapůjčená, že mi to uplně vypadlo z hlavy ...

    OdpovědětVymazat
  3. Na knihu si spomínam, myslím, že práve u teba som čítala recenziu :-) Každopádne zaujala ma už vtedy a teraz sa mi stále pozdáva :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se včera dívala na starý blog na recenzi a komentáře a myslím, že si ji i komentovala :D

      Vymazat
  4. Poe je jeden z mých nejoblíbenějších spisovatelů. Vím, že mají knihu u nás v knihovně a chci si ji přečíst, ale zatím na ni není ta správná nálada.

    OdpovědětVymazat

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.