Unboxing 15


Ahoj knihomolové,
dnes mi přišla další část mé objednávky z Book Depository. A co že je vůbec v tom balíčku? V rámci doplňování své sbírky ohledně Tolkiena jsem se rozhodla postupně si pořizovat knihy ze sekce Historie Středozemě, která nikdy nebyla přeložena do češtiny. Jedná se o dvanáct svazků a já jsem se rozhodla postupovat odzadu. 





18 komentářů:

  1. Je škoda, že toľko kníh nebolo preložených, ale čo sa dá robiť. Každopádne krásny prírastok a som zvedavá potom aj na tie ostatné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Historie Středozemě mě to zvlášť mrzí, protože to jsou kvanta a kvanta informací :/

      Vymazat
  2. Krásný přírůstek a tak obálka je vážně nádherná!
    Katy

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny prírastok, Báro! :) Poriadne hi ho užívaj a prajem krásny víkend. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý přírůstek do knihovny fanouška Tolkiena. ^.^ Tuhle záložku mám také a že mi dalo pěknou práci ji vybarvit v ombré (nechtělo se mi učit na zkoušku z organy... ^▽^). Užij si čtení. ^.^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty záložky nevybarvuji :D To by mě asi stálo všechnu moji trpělivost :D

      Vymazat
    2. Nějak jsem nepřišla na to, jak tě kontaktovat emailem, proto teď píšu do komentářů. Označila jsem tě v tagu, který by tě možná mohl zaujmout ^.^ - http://1url.cz/dtoTy

      Vymazat
    3. To vypadá docela náročně :D

      Vymazat
    4. Ou, neboj, já si jen ráda komplikuji život a neúmyslně odrazuji přátele od budoucí spolupráce. ^▽^ Ve skutečnosti záleží jen na tom, jak to pojmeš. ^.~

      Vymazat
  5. To vypadá moc pěkně. Já jsem sice nečetla ani Pána prstenů ani Hobita, ale filmy se mi líbily... :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba si ty knihy jednou přečteš. Pak se budu těšit na tvůj názor :)

      Vymazat
  6. Má moc pěknou obálku, přeji pěkné počtení.

    OdpovědětVymazat
  7. O tomto svazku 12. knih jsem už slyšela a mám v plánu si je také pořídit a doufám, že mi doplní veškeré informace o Středozemi, které mě zajímají :) Jediné, co je mi líto je to, že knihy nebyli přeloženy a vůbec bych se nezlobila, kdyby se našel nějaká dobrovolník a přeložil by ty knihy ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, o tom bohužel silně pochybuji. Byla snaha i os petici o vydání komplet Historie Středozemě, ale nakladatelství vše odmítla, takže vydání je vlastně v nedohlednu :/

      Vymazat
  8. Je to smutné, já osobně bych to uvítala ;))

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný přírůstek! Ať se líbí! :)

    OdpovědětVymazat

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.