Knižní přírůstky - říjen 2016


Všechny Vás opět zdravím,
dnes je 1. listopadu a je ten správný čas na chlubení se měsíčními úlovky. Za říjen jsem nasbírala celkem 8 knih, což je o polovinu méně než za září, za to se ale jedná o skvělé úlovky, jejichž čtení si prostě užívám, a o to jde. Je to taková zvláštní směsice, ve které více méně převažují fantasy kousky, ale také nějaká ta vánoční tematika a jedna klasika.


A Court of Mist and Fury od Sarah J. Maas byl po prvním díle naprostou nutností. Jsem téměř na konci a můžu říct, že jsem více než spokojená. Vlastně mi autorka nabídla více, než jsem čekala. A můžu říct, že pokud byl někdo nespokojený s dílem prvním, druhý mu to určitě vynahradí. Příběh sice neoplývá originalitou, ale autorka se více méně zaměřila na charaktery, jejich role a budování vztahů, a vše zmíněné je v příběhu opravdu intenzivní.
Společně s A Court of Mist and Fury jsem si objednala také Prince of Thorns, který se u nás dočkal českého překladu, ale já si řekla, že by nemuselo být špatné, zkusit ho i v angličtině.


Pak jsem ještě měla možnost navštívit Levné knihy v Brně, a ač se mi líbilo plno kousků, odnesla jsem si v rámci šetření pouze dva. Coming Home for Christmas má nádherně třpytivou obálku. Příběh pravděpodobně nebude originální, ale do vánočního času bude jako stvořený. A Miláčka jsem četla už na střední k maturitě a velice se mi líbil, pak jsem ho viděla na jednom z regálů a viděla jsem, že i on touží po tom, být v mé knihovně :D ..


Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti jsem dostala k recenzi od Knihcentra. Bohužel nesdílím to davové šílenství okolo tohoto příběhu, který byl spíše průměrný s nedotaženým koncem a plochými postavami. Grafické zpracování knihy je ale perfektní. Recenzi si můžete přečíst zde.
Sněží, Sněží ... jsem koupila asi za 80 Kč ve slevě v Dobrých knihách kvůli poškození. Teď už jen čekám na předvánoční čas.


Ódinovo dítě od Hostu mě lákalo už hodně dlouhou dobu, a nakonec jsem také neodolala. Kdy se k němu dostanu nevím, snad co nejdříve.
No a Shannarův meč je pro mě velice citlivá záležitost, protože jako milovník Tolkiena jsem to dlouhou dobu nemohla překousnout. Nakonec jsem se od toho ale odpoutala a musím říct, že to nebylo tak špatné. Recenze čeká na zveřejnění.

A co vy a Váš knižní říjen? :)




26 komentářů:

  1. Je ty mas Sirotčinec určité se ti bude líbit jestli si ještě necetla ^^ Ódinovi dítě bych si taky někde chtěla přečíst a obálka od Sarah J. Maas vypadá úžasně, taky se chci k te sérii nějak prokopat ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem, což je v článku mimochodem také napsané, ale spokojená jsem nebyla :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. To je krása, Baru :) Moc hezké přírůstky! Coming Home for Christmas jsem si s pár dalšími vánočními knihami v LK taky koupila. A Sněží, sněží mám od začátku letošního roku a taky si ho šetřím na předvánoční chvilky :) Tak si nové knížky hezky užij a měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam bylo tolik nádherných knih s vánoční tematikou, ale nechtěla jsem tolik utrácet, takže jsem si nakonec koupila jen tuto jednu :
      Děkuji a měj se také krásně :)

      Vymazat
  4. Krásné kousky, hlavně Sněží, sněží bude na zimní období ideální.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Prince of Thorns je úžasné dílo ... tedy hlavně svým nápadem. Moc se mi líbí hlavní ... ehm hrdina. :D Zbytek neznám, ale jako milovník fantasy a severské mytologie se asi vrhnu po Ódinovu dítěti. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, o hlavním hrdinovi jsem toho slyšela opravdu hodně a docela se na něj těším :D

      Vymazat
  6. Krásné knižní přírůstky, já jsem si tento měsíc pořídila 3 knihy.

    OdpovědětVymazat
  7. Hromada super kníh, minimálne polovicu ti závidím a chcela by som si prečítať :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nekecala jsi, vážně tam máš skvělé úlovky :D Hlavně se strašně těším na Sirotčinec, sněží,sněží a Odinovo dítě

    OdpovědětVymazat
  9. ACoMAF bolo úplne super. Mňa prvý diel bavil, ale do druhého sa mi akosi nechcelo. Ešte aj keď som začala, tak po prvých stranách sa mi to furt chcelo dať nabok, lebo som si nevedela predstaviť, o čom to po tej jednotke asi bude. Ale nakoniec ma to tak chytilo, že momentálne je to pre mňa asi jedna z naj kníh tohto roka a už sa neviem dočkať ďalšej časti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, jsem na konci a byla to paráda. Mě to chytlo hned od prvních stránek, jen mě trošku mrzelo, že příběh jako by zapadl pod všemi těmi vztahy, sbližováním a novými rolemi, na druhou stranu jsem se od knihy nemohla odtrhnout :)

      Vymazat
    2. Tak plánuje dosť veľa dielov, šesť, nie? Lebo to predlžovala, takže príbeh ešte má čas tiež rozvíjať. Mne tie vzťahy ani tak neprekážaili, keďže ona ich vie tak peckovo spracovať :D

      Vymazat
    3. No já už bych pomalu potřebovala další :D ... Já nemůžu říct, že by mi až tak překážely, to napětí mezi nimi umí vykreslit fakt skvěle, jen ten příběh mohl být lepší, originálnější a s větším důrazem, ale já jsem puntičkářka :D

      Vymazat
  10. Sirotčinec jsem vyhrála, tak jsem zvědavá, jak u mě dopadne :)
    Sněží, sněží... u mě na vánoční atmosféru čeká už od loňských Vánoc, tak snad se tento rok konečně dočká přečtení :D
    Odinovo dítě mě pořád tak láká, ale ještě to není jisté: Ano, chci ji :D
    Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ódinovo dítě není vůbec špatná kniha. ;-) Tak snad tě zaujme víc než Sirotčinec. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Koukám, že v říjnu jsi se pořádně činila a divím, se že máš ještě při práci čas číst.. :) Ehm, v říjnu jsi si pořídila dost knih na, které mám také zálusk ale nejvíce mě oslovila kniha "Shanarův meč" - tuhle knihu jsem hledala v knihkupectví mezi fantasy a vůbec jsem ji nemohla najít což mě hrozně moc mrzí.. :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vyčerpávající, ale u mě by to bez čtení prostě nešlo :)) ..
      Osobně jsem zvědavá, co na Shannarův meč řekneš, až si ho přečteš, protože ten Tolkien, ach jo ... Včera jsem psala recenzi a i když jsem se knihu snažila hodnotit objektivně, ten Tolkien tam pořád byl :D

      Vymazat
  13. Konecne se sejdeme!!! Paradni kousky😂😂
    Katy

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné kousky! Několik knih mám také v seznamu, za mě úplně super! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Všechny knížky vypadají skvěle... což už jsem asi říkala u unboxingů :D Snad se ti budou líbit :)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné nové přírůstky! Sněží sněží mám doma už rok a letos se konečně chystám si ji v prosinci přečíst :-) Sirotčinec jsem již přečetla a líbil se mi :-) Miláčka jsem si také pořídila a na Odinovo dítě slyším všude samou chválu... že já to taky nevydržím a poříím si ho :D

    OdpovědětVymazat

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.