Unboxing 16


Zdravím knihomolové,
další část mé objednávky z Book Depository se objevila před mými dveřmi, takže čekám už jen na poslední knihu. 
Autorkou této knihy je Julie Kagawa, která se rozhodla, že nějakou dobu ve Férii ještě zůstane. Tentokrát ale opustila Meghan a začala psát z pohledu jejího bratra Ethana, který se do Férie nechtěl nikdy dostat, ale přece jenom bude muset. 
Když jsem knihu objednávala, schválně jsem zvolila levnější paperback. Paperback sice došel, ale byla jsem dost překvapená, protože přišlo trochu jiné vydání, ne že by se mi tohle nelíbilo, ale ta nálepka s nápisem "the next twilight" je opravdu nemístná.





17 komentářů:

  1. Krásny prírastok! A tá obálka!! :O Poriadne užívaj! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná obálka, příjemný počtení.

    OdpovědětVymazat
  3. Knížku znám podle názvu, ale ta obálka... ta mi sebrala dech <3

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  4. Obálka vyzerá veľmi pekne, ale súhlasím - tá nálepka s nápisom the next twilight tam nemusela byť :D

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že tuhle knihu jsem už viděla, ale nevím kde :D Jinak ta obálka je úžasná hrozně se mi líbí :) Ale ta nálepka "the next twilight" - tam opravdu nemusela být, když si kupuji knihu vždy si dávám pozor, aby tam něco podobného nebylo.. Každopádně doufám, že se tu bude dobře číst ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, s tím souhlasím, ale já jsem vůbec nevěděla, že tam ta nálepka bude, protože mi mělo přijít úplně jiné vydání :D

      Vymazat
  6. Vypadá nádherně! :) Měla bych se do série také konečně pustit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá paradne ale stále tento žánr nevyhledává
    Myslím,ze se k tomu dostanu až přečtu všechny detektivky :D
    Katy

    OdpovědětVymazat
  8. Obálka opravdu nádherná, ale souhlasím s tím, že tam nálepka nemá co dělat.

    OdpovědětVymazat
  9. Ta obálka - božee ♥

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Kniha má velmi pěknou obálku, přeji ať se příběh líbí.

    OdpovědětVymazat
  11. Knížka vypadá nádherně :) Je opravdu škoda, že tuhle sérii nedovydali :(

    OdpovědětVymazat

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.