Unboxing 1


Vítám Vás u oficiálně prvního unboxingu :)
Knihy jsem měla objednané delší dobu, protože jsou z anglického online obchodu Book Depository, ve kterém jsem objednávala poprvé. Knihy přišly neuvěřitelně rychle, vlastně s předstihem. Neplatila jsem poštovné a knihy mě vyšly levněji, než kdybych je sehnala u nás. Tak se pojďme podívat, co mi přišlo.






The Crown je pokračováním The Heir, která u nás vyjde pod názvem Dcera. Dcera sice za moc nestála, ale i tak jsem byla trochu zvědavá, jak vše dopadne, a hlavně jsem si ji pořídila kvůli angličtině, která je tak na mé úrovni. Dost mě překvapilo, jak je kniha tenoučká.


No a po těchto omalovánkách jsem pokukovala už opravdu hodně dlouho. U nás vyšlo už nespočet omalovánek na různé náměty, ale na Tolkienův svět ještě ne. Můžu už teď říct, že některé obrázky jsou moc hezké, na druhou stranu některé mi přijdou nedotažené. Nejde jen o ilustrace z Pána Prstenů, ale i Hobita a Silmarillionu :) ..





Žádné komentáře:

Okomentovat

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.